Monday, October 26, 2009

hadiah dri sahabt buat sahabat....

ya ALLAH
sahabat ini bunga saya
tanpanya tiada seri dunia
sahabat ini madu saya
penawar kepada bnyk perkara
sahabat ini guru saya
mendidik dgn penuh mesra
sahabat ini saya cinta
kerana dia bawa saya menuju CINTAMU
jangan KAU biar dia sendirian dalam dunia
di alam barzakh, bahkan di alam sana nanti
KAU dampingilah dia Ya ALLAH
moga tenang hatinya
tidak pernah ada perasaan gusar
tidak pernah hadir perasaan  risau
Ya ALLAH
doaku buat sahabatku takkan pernah putus
walaupun doaku dalam diam
walaupun doaku bertemankan sepi
harapanku
semoga ukhwah yang terjalin
semoga baja persahabtan yag disemai
terus menjadi pepohon persahabtan yg subur
subur tumbuh
di taman islam dan iman
khas buat sahabatku...NOOR SYAFIQAH

thnks ZAHIRAH ZAINAL atas kata2 smngat n pdorong tatkala shabatmu ini lemah... sayang zahirah sgt2...^,^




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...