Thursday, August 11, 2011

Cinta di rumah Hasan Al-Banna

Assalamu'alaikum..




Sudahkah anda memiliki buku ini??


kalau belum... anda mesti miliki...
gerenti sangat bagus especialy buat bakal-bakal bapa, ayah, abah, daddy, papa
Hasan Al-Banna bukan saja tokoh islam yang hebat dalam perjuangan al-Ikhwanul Muslimin semata-mata
malahan ketokohannya dalam mendidik anak-anak membuat saya kagum
Beliau merupakan bapa yang sangat lembut jiwanya
bak kata seorang rakan saya
tengok rupa beliau sudah menunjukkan personaliti yang sangat lemah lembut 
tak percaya...cuba tengok gambar tokoh pejuang Islam ini...




lembutkan wajahnya...=)
selembut dan sehalus didikannya kepada anak-anak


buku ini sangat nipis...
hanya 75 muka surat...
insyaALLAH dalam sehari anda akan dapat habeskan pembacaan
sangat sesuai juga dijadikan hadiah buat pengantin-pengantin baru yang bakal menjadi ayah
buku ini merupakan pemangkin untuk saya mengenali lebih dekat tokoh ini...=)


ok.. saya dah share buku yang saya rasa antara yang menarik dalam koleksi buku saya... anyone want to suggest any book??? plz leave ur link in comment box if u have review good books in ur blog...TQ ^^ 


2 comments:

beribiru said...

Assalam...cik pika, this is my review about my reading..kalau ade mne2 buku yg berkenan..^_^

http://tomatomerahberibiru.blogspot.com/search/label/bukus

n million thanks for reviewing Hasan Al-Banna's book. Sy belum pernah mengikuti kisah mne2 tokoh islam. Insyaallah ada rezeki t sy cari buku ni.

picairin said...

Waalaikumussalam...
Alhamdulillah... syukran jazilan atas perkongsian... kisah tokoh bagi saya sangat bagus... sebab dari keperibadian dan kehidupan mereka kita boleh jadikan rujukan dalam menghadapi kehidupan ini... tapi rujukan utama tetap manusia terhebat yakni Rasulullah...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...