Monday, September 21, 2009

eidulfitri....^,^

Salam aidilfitri buat suma yg mngenali empunya blog... maaf seandainya ad mnyakitkan ati sma ad scara lisan, perbuatan, langsung, xlangsung, sngaja dan tdk sngaja... smoga kalian yg terbaca blog yg xsberapa ney akan memaafkan dosa hamba Allah yg serba kkurangan n hina ini... dosa smua muslimin n muslimat yg ad mnyinggungkan ati, mengumpat di blakang, memfitnah x semena dan melawak x bertempat telah ak maafkan n insyaALLAH di akhirat kelak tiada seorg pom yg perlu berkejar2 mencari aku dalam sesakan manusia yg infiniti, xterkira ramainya di padang mashyar kelak... smoga aku jugak x perlu berkejaran mencari kalian untuk memohon maaf di tapak perhimpunan kita 1 ari nnti...sjuta kemaafan ak mohon... andai ada yg tdk berpuas ati n stil rs xleh mf kan... aku hanya mampu berdoa Allah lembutkan ati kalian utk maafkan dosa2 aku....

shbt2 yg aku sayangi...Ramadhan yg tgl diarap dpt mendidik jiwa kita menjadik manusia yg lebey baek dri yg sblm nya... yg lebey penting mendidik mnjadi hamba ALLAH yg sntiasa istiqamah mendekatkan diri dgn Pencipta yg Maha Esa...aku taw iman ada turun naik nya... ada saat kita rasa mudah benar  n rajin bebenor beribadat... tgn n kaki rasa ringan spt kapas... ligat sja beribadat... ada minit nya kita rasa mls beribadat... nnti la aku solat... akhirnya solat zhor n asar di jamaq kan...zohor solatnya 5 minit sblm asar...sbek shaja slesai zohor azan asar berkumandang... so ditruskan pula solat asar...kan nampak ala2 solat jamaq gitu...

napa aku gunakan saat n minit???? 1minit = 60saat... so 1xrajin = 60xmls... cmna kta nk songsangkan formula ni... cmna nk dptkan f-1(x)???? bg diri aku la xda cara laen mlenkan kna paksa diri... klu trus ikutkan rasa mls... lama2 rasa 2 trus kuasai diri n trus mendominasi rasa rajin 2... sbulan kta agk kuat... mls dh kecundang sb ketiadaan si syaitan laknatullah... jdik kta kna hapuskan dalang 2 bln2 laen jgk... spya rasa mls trus tenggelam... bg aku cra plg mudah n berkesan mintak ngn Yang Maha Kuat la... ALLAH TAALA... Rasulullah dh ajar cra nya...mudah j...bc mathurat pg n ptg... insyaALLAH kta x didampingi musuh 6ber 1 kta 2...mudah kn???

aku xmaw trus membebel... short tp da point 2 kn nampak perfect... meleret2 sgt ble jadik bosan pulak... sb 2 buku hematologi, microb, n yg sketerunan dgn nya jadik ubat tido plg mujarab utk aku... hihi... so aku nk end up ak nya post kali neh ngn wish sx g... SLAMAT ARI RAYA AIDILFITRI MINAL AIDIL WAL FAIZIN... slamat kembali kepada fitrah....smoga kta suma berpeluang bertemu lagi dengan Ramadhan yg snantiasa di rindui pd taun hadapan... dan smoga kta trus istiqamah mendekatkan diri dgn pemilik skalian alam... ameen....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...