Friday, July 2, 2010

LI oh LI

kenapa saya suka latihan industri???
sebab saya dapat tau apa bidang tugas saya bila saya bekerja kelak...

kenapa saya suka latihan industri???
sebab saya dapat apply dan kaitkan dengan teori yang saya belajar di universiti...

kenapa saya suka latihan industri???
sebab saya dapat kenal ramai orang dari serata negeri yang sporting-sporting belaka...

kenapa saya suka latihan industri???
sebab latihan industri besssstttttttt....^^

happy to know all of them...lebey kurang 110 guru dan 35 orang pelajar... lots of love... memori makan besar di lab pato chem, bos (en. Sairi) masak sup, makan pizza auji belanja, bergotong royong memasak dirumah naelah, jamuan akhir kita dan hangout at kfc for the last time tak kan aku lupa... deraian hujan yang mengiringi tangisan anda dan anda dan anda petang semalam jugak takkan ku lupa...hehe.... best of luck everyone...^^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...