Tuesday, October 4, 2011

cerita aku dan kau

meniti hari
bermula bayi
diikuti kanak-kanak
kemudian menjadi remaja
kini aku berada pada kategori belia
nanti aku bergelar warga emas
setelah itu apa???


hidup hanya sementara... cerita akan diteruskan dengan alam barzakh.. dan diakhiri dengan alam akhirat yang tiada pengakhirannya... itu lah cerita aku dan kau... tak ada beza pada 2 peringkat terakhir... yang membezakan sempatkah kita menyusuri setiap peringkat hidup di dunia... kadang-kadang kena remind diri apa matlamat utama hidup yang sementara ini?? Kita semua mengimpikan syurga hakiki... tapi jalan kita masih ke arah itu atau sudah terpesong jauh... Ya ALLAH kembalikan aku ke jalan yang benar andai hati ku tergelincir tanpa arah.... 

pssssstttt.... hati terlalu asyik dengan fatamorgana dunia sampai terlupa tujuan manusia diciptakan~ berpatah balek pada landasan yang benar sebelum tersesat lebih jauh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...