Sunday, January 10, 2010

y i've my own blog????


i like sharing what i'm doing wif others... dlu tym skolah... balek skolah j i'll tell my mom everythings happen at school that day... haha... xla dari a sampai z... just summary j la... ap yg besh2 jak.. til my younger sweet sister said 2 me...semua maw report ka???...=P

so...... thats y la aku wat blog neh... tujuan utamanya lah... ingat tamaw bagi sesapa taw... takut2 apa yg aku catat dan catit di sini xbley di terima mata yg membaca dan otak yang mentafsir... tapi bia la... aku cakap apa yg aku rasa... xbley trima sekian wasalam ya... hehe... bkn emo... xda sesapa pom penah terasa ap2... cuma persoalan tercetus... y i should have a blog... i'm not ustazah... not a psychologist... just a normal human that LUV to share her happiness and sadness wif others...




klu da tersentuh bab agama 2... i'm not just write it without referring 2 people that more knowledgeable than me... klu da ter emo 2... 2 kluar dari ati yg tulus... aku xbapa sk dan gemar org bermuka2 ney... dpn konon baek blakang mengumpat kita... better dia cakap direct dpn kita wpn pedih maw trima mulanya...=)

kesimpulannya... dis blog just sk2... nak baca baca la... xmaw baca pom xpa... lapangkan dada n buka fikiran (open mind)...hehe... til then... daaaaaaaa.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...