Saturday, February 12, 2011

tak yah diet pun boleh kurus

Assalamualaikum
saya nak buktikan xpayah diet pom ble ringan
xcaya????
cuba tengok ni buktinya


#
 Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1robotzsophisticated.blogspot.com74.29 KB0.69 seconds0.01 seconds




kan dah cakap
ikut bmi kalau kurang dari 100kb tu kira ideal
waaaaaaa hepinya coz ringan
erk (-,-")
tapi rasa cam nak kurangkan lagi berat tu kalau boleh
ringan berat blog nak
ringan berat badan nak jugak
tapi ringan berat pahala memang tak nak
huhu


Dari Abu Hurairah radhiyallahu’anhu Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda, “Ada dua buah kalimat yang ringan di lisan namun berat di dalam timbangan, dan keduanya dicintai oleh ar-Rahman, yaitu ‘Subhanallahi wabihamdihi, subhanallahil ‘azhim’(Maha Suci Allah dan segala puji bagi-Nya. Maha Suci Allah Yang Maha Agung).” (HR. Bukhari [7573] dan Muslim [2694])

p/s: nak check berat blog anda?? sila la taip anda, anda dan anda punya address kat bawah ni...=) then share ya berat blog kamu berapa...hehe...


Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
(eg. iwebtool.com)

Powered by iWEBTOOL

4 comments:

E.d.Y said...

alhamdulillah..blog masih ringan..huhu

picairin said...

edy ~ good2...=)

qila~ said...

133.19 KB aiyark! terlebey berat..esok cuti,blog n tuan blog kena p excercise,heheee..

picairin said...

qila >> hehe... sket jak lebey...ok make sure suma lemak2 tu ilang..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...