Thursday, April 21, 2011

berhenti sebelum kenyang

210411
bayangkan... dari 46kg melonjak ke angka 5+... huhu... 
+ tu sebab tak sure dah lima puluh berapa...
dah lama tak timbang
asik makan jak
lately banyak pulak post berkaitan makanan kan
bahaya bahaya!!!
nak kurus bukan sebab nak cantik jak
=)
tapi sebab baju-baju yang tak mengembang
membuatkan saiz baju tu makin kecik untuk saiz badan terbaru
takut kalu terus-terusan kembang 
baju boleh meletup sebab terlalu kembung
=P
penyakit pun mula mengetuk pintu
best ka lemak banyak2???
tak best ok...
cik syafiqah
sila jaga makan dan bersenam banyak-banyak

10 comments:

tqah said...

camna hang tau da 50++ kalau dah lama x timbang?haha..aku tengok dok lagutuuuu gak..

picairin said...

isk333.... ak last timbang aritu dah 52 kot... tym nak derma darah bulan 1 ritu... lama seh...hahahaha.... fobia dah nak timbang....takut sampi 60 plak...huhu

udin said...

hehe.. takpa rajin2 la bersenam.. pastu kawal sikit cara permakanan.. (cakap mcm senang kan) insyaAllah turun la nanti..

"Che Ain" said...

hehe sama la kita, tp skunk maintan 50 j..
i`m ur followers yg ke 66..nombor cantik 2..

Adi Suda said...

err..err..kat entry mcm org bnjar ja smbang..ahaha...^_^

picairin said...

udin>> bab kawal makan tu payah... member steady jak xmakan nasi berhari2... kalu cheq dah lama lembek...hahaha

Che ain >> maintain best la... ni naik bukan main sng..trun cam ketegaq pulak..hiks...

adi>> bnjar??? apakah.?? hahaha

haiza aryani ilyas said...

sama la kita.. dulu 43 kg ja.. skang ni rsa cm dh lebih 50 kg jaa.. ni yg rsaw ni.. dh la mak mtk pkai bju khwin dia msa knvo nnt..msa krus dulu try bju tu pn dh agak smpit..huhu arap2 sempat la krus dlam msa 3 taun ni.. :)

picairin said...

3taun... lama tu mesti sempatnya haiza...^^

HajarRasdi [BdkKck] said...

jaga makan xpe.. jgn sampai x makan tros.. nanti buat sakit saja.. =)
nway, all the best..

picairin said...

hahaha.. wajib makan nasik kot..hehe...
thanks hajar... nama kamu same as my thesis mate la... nama dia hajar Residi...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...