Thursday, March 25, 2010

aku terasa...


terkejut bila baca komen di picture seorang rakan tadi.. aku gunakan sahabat untuk yang rapat ja... yang kurang rapat aku gunakan rakan ya..=) dalam gambar itu rakan ku itu memakai tight... ala seluar yang melekat pada kaki tu... mesti tahu punya... sekarang memang trend seluar itu... then... ternampak komen seorang lelaki (yup! her boyfriend) yang juga aku agak kenal kerana pernah satu kuliah ketika di matrikulasi dulu...

nak tahu apa komen dia??? dia larang rakan ku itu memakai tight... lebih elok pakai jeans katanya...
my friend replied... she have tried but not match... in other words she prefer wearing the blouse with tight rather than jeans...
nak tahu apa boyfriend dia cakap???
daripada pakai tight baik tak payah pakai apa-apa... sama saja...

saja nak share story ni kat sini... just shock coz that sentences come from that guy... dia xpakai serban... xpulak join geng pusat islam... teringat pulak coretan yana tentang lelaki dayus kat blog dia... ada jugak part yang buat aku terasa... terasa sangat.... anyway... special thanks to yana coz remind me this things...ni aku sediakan link untuk membaca tentang lelaki dayus ni... semoga lelaki-lelaki yang kita sayang especially abah kita tidak termasuk dalam golongan ni...ameen..


berubah sedikit-sedikit ke arah kebaikan lebey baek daripada statik di takuk lama...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...