Sunday, March 7, 2010

sis nyte...

last night hangout with both my sis... along datang sini dengan family dia (abang yat, hannah dan harraz) sebab ada education convention kat hotel sri pacific... angah datang sini saja-saja kot...hehe... so petang semalam aku dijemput kat plaza...then terus gi ambik angah kat puduraya... pastu kami gi bukit bintang... actually aku prefer gi mid valley... hate bukit bintang especially at night... tapi disebabkan aku penumpang so aku cuma membisu tanpa kata... bila sampai aku terus menerpa ke surau untuk solat maghrib... perlukah nak bagitau gi semayang???? perlu!!! sebab aku nak cerita betapa dhaifnya keadaan surau tu... mula-mula aku dah pelik eh mana surau perempuan... napa nampak surau lelaki jak... pas belek-belek sign board... erk... kena lalu depan surau laki dan tempat ambik wudhuk lelaki untuk sampai surau tu... x faham eh??? ni aku ada lukis camna keadaan kat situ...



dah faham??? huhu... yep terpaksa la... dah la kawasan ambik wudhuk tu kecik... naseb baik xramai orang...hanya langsir yang cam kat hospital tu ja yang memisahkan antara tempat wudhuk lelaki dan perempuan... ala yang boleh tarik-tarik tu... cam tak sesuai ja design tu...hurm...

then gi jejalan... serabut jak aku rasa... napa ntah... pas penat jejalan gi makan kat nando's... pastu terus balek... masa on the way balek tu pulak... nampak lori polis duk angkut budak-budak punk... dan yang paling menyedihkan aku nampak cam budak-budak melayu ja... siap ble wat muka dan gaya bangga lagi bila ada beberapa orang kat tepi jalan tu ambek gambar... selekeh betul...syukur sangat diberi hidayah dan tak tergolong dalam golongan-golongan sebegitu.... mintak simpang la... yep suasana kat kL waktu malam totally different ngan suasana malam kat aloqstaq... yep lebih meriah di kL tapi sangat tidak menyelesakan dan menakutkan... hurm...sangat serabut...!!!!

2 comments:

yana yahya said...

melayu zaman sekrg...menyedihkan

picairin said...

yep cik chill... =P
pilu btol...
bangga pada cara yang salah...
grrrr....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...